Holy Rollin'
Holy Rollin'
Only Wanna Do What's Right
My Little World
Lead Me to the Water
Hope of the Brokenhearted
Holy Rollin'
Remember Me
So Far, So Good
Your Everlasting Love
Givin' Up Givin' Up
Only Wanna Do What's Right
by Bryan Duncan

Evil on the left side finds you in the middle.
Everybody's waitin', what you gonna do?
Are you gonna fight it a lot or just a little?
A minute is the difference and it's up to you.

Well, I only wanna do what's right,
I only wanna do what's right for you,
I only wanna do what's right,
For you I only wanna do-do-do-do-do what's right.

Never gonna get a sweeter invitation.
Are you gonna stay or will you run away?
Everybody knows you by your conversation.
They've given you the floor, what you gonna say?

Well, I only wanna do what's right,
I only wanna do what's right for you,
I only wanna do what's right,
For you I only wanna do-do-do-do-do what's right!

Now, good and bad just seem to get so cloudy
When the Devil whispers in your ear.
But you can be forgiven if ya wanna,
But I gotta make one thing clear: do what's right!

I only wanna do what's right, hah!
I only wanna do what's right for you,
I only wanna do what's right,
For you I only wanna do-do-do-do-do what's right!
Wanna do what's right

I only wanna do what's right,
I only wanna do what's right for you,
I only wanna do what's right,
For you I only wanna do-do-do-do-do what's right!
Wanna do what's right

I only wanna so what, do what's right,
I only wanna do what's right

(repeat 2000 times)

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Fanatic Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

My Little World
by Bryan Duncan, Paul Fox, Frannie Golde, Peter Rafelson

A vision in the vanity is how I stand my ground.
Encircled by insanity as the earth goes 'round.
I struggle with the spiritual and the physical, too.
There's no way I can make it 'til I turn to You.

The universe is filled with all my troubles,
They're as many as the stars at night.

But my little world revolves around You.
For me, You're the start and the finish
And a hope for a future that's bright.

The trendy and the trivial are stealin' all my time;
Invasion of the visual on a sensual mind.
There's no where to run, makes you wanna hide.
But You're my ticket to paradise.

The universe is filled with all my troubles
They're as many as the stars at night.

But my little world revolves around You.
For me, You're the start and the finish
And a hope for a future that's bright.
My little world resolves around You
I know You're the start and the finish
And the fact and the answer that's right!

My little world!
My, my, my little world!

The universe is filled with all my troubles
They're as many as the stars at night.

But my little world revolves around You.
For me, You're the start and the finish
And a hope for a future that's bright.
My little world resolves around You
I know You're the start and the finish
And the fact and the answer that's right!

My little world resvolves around you
My, my, my
My little world resolves around you
My little world
My little world, world, world!
My little world!

©1986 Fanatic Music/Lexicon Music (ASCAP)
Rafelson Music (ASCAP)
Frannie Golde/Rightsong Music (BMI)
Del Vorro/Suma Booma Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

Lead Me to the Water
by Bryan Duncan

Between the divide, there is a river.
The water is clear and pure as driven snow.
It flows from a spring that wells forever,
Enriching the world beneath God Almighty's throne.
And though the masses won't believe it,
If it's there it's not too far to go.

Lead me to the water that can wash my heart clean,
Replenish my spirit.
Lead me to the water, the crystaline water,
And let me start over.
In the springs of living water, let each new day begin.

They're standing their ground out in the desert.
Wasting away, but not thirsty anymore.
You're taking a chance against the current;
Old habits will stand and they'll curse you from the shore.
But I'm sure I wanna chance it,
And the time has come, so let me go.

Lead me to the water that can wash my heart clean,
Replenish my spirit.
Lead me to the water, the crystaline water,
And let me start over.
In the springs of living water, let each new day begin.
In the springs of living water, let each new day begin.

Aaaahhh!

Lead me to the water, wash my heart clean,
Replenish my spirit.
Lead me to the water, crystaline water,
And let me start over.
In the springs of living water, let each new day begin.
In the springs of living water, let each new day begin.
In the springs of living water, let each new day begin.

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Fanatic Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

Hope of the Brokenhearted
by Bryan Duncan and Larry Brown

Where does real love begin?
Can it really last forever?
Keep searchin' through this fire within,
Seeking without any answers.
All the simple lines I've heard before
Doesn't make it any easier to find.

And I learned about love on the street
And they told me that love is a game made of broken rules.
But I know there's a love that's complete,
Where there's nothing missing inside:

The Hope of the Brokenhearted,
Longing for love again.

What is all that love requires?
Will it finally bring contentment?
Or a sacrifice of my desires,
To love as just a humble servant?
Every kind of love I've fallen for
Leaves my crying out for something more in the end.

And I learned about love on the street
From the cruel and heartless,
Where love is a game of deceit played by selfish fools, yeah.
But I know there's a love that's complete
Where there's nothing ugly to hide:

The Hope of the Brokenhearted,
Longing for love again.
The Hope of the Brokenhearted,
Longing for love again.

Here's where real love begins:
Jesus gave His life for sinners.
In the first of ten commands
Demonstrate love to beginners.
He gave His love like no one else before,
And I owe everything I am and more to Him.

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Drummer Music (BMI)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

Holy Rollin'
by Bryan Duncan

Ah, yay, alright, yeah!

I'm gonna celebrate salvation,
I'm gonna let this nation know
I've found a whole new way of livin'.
It's called holy rock 'n' roll!

(I've gone) holy rollin',
Wholly for Jesus 'til I die, yeah
I'm gonna live my life for Jesus!
I don't mind and I'll tell you why . . . yeah, yeah, yeah

Oh, I won't deny that Jesus in the Savior of my soul.
And He won't deny that my full name is on that Holy Roll!

(So I'm) holy rollin'
Wholly for Jesus 'til I die, yeah.
I'm gonna live my life for Jesus!
I don't mind and I'll tell you why . . . yeah, yeah, yeah, yeah, yeah!

(scat singing, screaming, etc.)

Oh, I know the time is comin',
Well, that judgement day is near,
And when I stand before the Lord
I won't have a thing to fear.
Because when I get to Heaven,
They're gonna open Heaven's door,
I'm gonna stand before the Son of God,
We're gonna holy roll some more!

I'm holy rollin',
Wholly for Jesus 'til we die, yeah, yeah, yeah, yeah,
We gone holy rollin',
Wholly for Jesus til we die!
I don't mind, oh!
I'm gonna give my life for Jesus!
I don't mind and I'll tell you why . . . yeah, yeah, yeah, yeah,!

Alright, now! (A lot of scat singing and screaming)

I'm gonna give my life for Jesus, now!
I don't mind and I'll tell you why . . . yeah, yeah, yeah, right!

No, No!
Now, I'm feelin, feelin' good!
Now I'm sleepin'
I don't mind now!
I'm holy rollin' 'til I die!
Woh!
All night, sing and say now, get on down,
Midnight's gonna wait, yay, hey!
Holy rollin',
Oooo Feel it, feeling, alright.
Now, feel it, I make appeal
Now I say, "Feel it!"
Nobody will care!
No, I'm gonna give my life for Jesus
I don't mind and I'll tell you why, tell you why, tell you why, Oh!
Alright, yeah!
Halelujah! I don't mind,
'Cause I'm holy rollin, that's right!

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Fanatic Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

Remember Me
by Bryan Duncan and Larry Brown

They bound me in leather and a cat-of-nine tails
Was raked across my flesh and bone.
I'm a thief and a liar, and I'm payin' the price,
And I've got not one to blame it on.

When I tried to get up life would kick me back down.
Now I'm hangin' from this highest tree.
My accusers are calling from the mocking crowd,
"You're here to face eternity!"

Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord, remember me!
Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord, remember me!

There's a man here beside me who's done no wrong
But still they choose to crucify.
You're the King of a nation, You're the chosen One,
And You're hangin' here with me to die.
All the soldiers are laughing, "Won't you save yourself,
O, King, if you were meant to be?"
And the eyes of the rulers glaring up at You,
Unaware You'll set this captive free.

Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord, remember me
Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord, remember, remember!
Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord, remember me!
Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord, remember me!

Remember me!
Remember me!
Remember me!
When you enter your Kingdom, Lord,!
Remember me!
When you enter your Kingdom!

Please remember me, yeah, hey, yeah, yeah!
Please remember me, remember me, remember me!
Please remember me, remember me, remember me!
Please!
Remember me!

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Drummer Music (BMI)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

So Far, So Good
by Bryan Duncan

Sundays are easy, you get the fire of God in your eyes.
The time-out is breezy, you feel the energy on the rise.
He's got you're undivided attention,
Now you've got power to burn.
In all, it's been a very good day.

So far, so good,
I can't believe how good You've been for me, Lord.
So far, so good,
You give me everything I need to face the night.

Mondays come early, you find yourself back in the lions' den.
You find out in a hurry you need the power all over again.
So give your undivided attention,
It's not a bad time to pray.
Now God has taken over again.

Woh!

So far, so good,
I can't believe how good You've been for me, Lord.
So far, so good,
You give me everything I need to face the night.
So far, so good.

Holy livin' is a daily thing,
It takes you every day of the week.
You'll have the joy, you'll forget the pain,
And God will give you power to speak,
And you'll say . . .

So far, so good,
I can't believe how good You've been for me, Lord.
So far, so good,
You give me everything I need to face the night.
So far, so good,
I'm sayin', "So far, You've been so good!"
Oh!
I can't believe how good You've been for me, Lord!
You give me everything, You give me everything!
So far, so good.
Oh, yeah!
I can't believe it, no no!
You've been so good!

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Fanatic Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

Your Everlasting Love
by Bryan Duncan

I walk the straight and narrow toward Heaven,
But it's taken me high and low,
I'm losing count of the times You've forgiven
When I stumble.
With every step of faith that I've taken
I find the joy that I long to know,
Knowing You're with me
Always loving, and always faithful.

Whenever I'm hurting, You are my haven.
Whenever I falter, You are my friend.
Through all of my worry, all of my striving
You come to my rescue again and again.
And You're taking me to heaven
With Your everlasting love.

I'm in Your everlasting love!

In the face of all the good times,
When the struggle is over,
There's still nothing better than to know
That Your love is mine.
Through all my complaining,
And begging for mercy,
Still line after line,
You fill my songs with love.

Whenever I'm hurting, You are my haven.
Whenever I falter, You are my friend.
Through all of my worry, all of my striving,
You come to my rescue again and again.
And You're taking me to heaven
With Your everlasting love.

And You're taking me to heaven
With Your everlasting love.
I'm in Your everlasting love.
I'm in Your everlasting love.
Your everlasting, Your everlasting love!

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Fanatic Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List

 

 

 

Givin' Up Givin' Up
by Keith Ward

I've gotta stop kickin' myself around,
Swimmin' in a pool of pity.
I'm gonna pick myself up off the ground
And get back to the nitty gritty.
It's just one step, two steps,
And then I'm back on my way.
Sittin' around has just been gettin' me down
And that's why I just have to say . . .

I'm givin' up givin' up.
I'll never give up again!
I'm givin' up givin' up,
And hangin' on 'til the end.
And I'm givin' up givin' up.
I'll never give up again!
And I'm givin' up givin' up,
And hangin' on 'til the end.

I gotta keep working with what I got,
Wait until the clouds start breakin'.
Instead of sittin' and wishin' for a better lot
Than the one already in the makin'.
It's just one step, two steps,
Strength enough for today.
Workin' it out instead of frettin' about it's
Gonna help to keep me on my way

'Cause I'm givin' up givin' up,
I'll never give up again!
I'm givin' up givin' up
An hangin' on 'til the end.
Givin' up givin' up.
I'll never give up again!
Ooh, I'm givin' up givin' up,
And hangin' on 'til the end.

When it gets too hard to take it,
And I don't think I can make it any longer,
That's when I decide I'm gonna take another stride
And ask the Lord to give me the strength to go on

Wo-oh-oh-oh-oh, give it up!
I'll never give up again!
I say ah (scat singing)
Well, I'm givin' up on givin' up
Woh!
Well, I know it's so sound, it's so simple,
But it's up to me, yeah!
I'm givin' up givin up!
'Cause I know when I do,
You're gonna see me through it again!
I'm gonna pick myself up,
Woh!
'Cause I'm givin' up givin' up,
Oooh!
It's just one step, two steps
'Cause I'm givin' up givin up!
And I'm back on my way again!
All I gotta do is give it up, give it up,
Just one step,
Try another step
And then another step
Ooh, I'm on my way!
Yeah!
And I'm stoppin' kickin' myself around!
Yeah, I'm gonna pick myself up off the ground
I'm gonna give up, na na!
I'm not really givin' up,
I'm just givin up (more scat singing)
Sing it boys!
Thank you for being here, ladies and gentlemen! We hope you enjoyed this album!

 

©1986 Lexicon Music (ASCAP)
Fanatic Music (ASCAP)
Used by permission. All right reserved.

Back to Song List